Thursday, April 12, 2012

Dalam Diam Aku Mula Men-Cintaimu

Dalam diam..
Aku terpaku
Aku termenung

Adakah ini Cinta
Atau sekadar mainan Hati

Aku terkesima
Kerana perasaan ini
Makin lama makin kuat
Makin lama makin bergelora


Lalu
Aku ber-istghfar
Memohon taubat dari-Nya

Lalu
Aku pun berdoa kepada-Nya

Ya Allah
Jika benar dia lah jodoh-ku
Mudahkanlah penyatuan kami
Murahkanlah rezeki kami
Kuatkanlah Iman kami

Kerana
Kami hanya mahu bercinta berpaksikan Diri-Mu
Kami hanya mahu bercinta berpaksikan Syurga-Mu

Dan
Kami hanya mahu bercinta berpaksikan Kasih-Mu

Bantulah kami Ya Allah
Kerana kami hanyalah insan-Mu
Yang lemah dan hina
Hanya dengan Rahmat dan Kasih Sayang-Mu
Kami dipilih menjadi Hamba-Mu
Moga kami juga dipilih
Antara Hamba-Mu yang Bertaqwa dan Beriman kepada-Mu
Buat selama-lamanya


Cinta-mu membuat aku Terpesona.
Moga Cinta ini membuat kita lebih kuat berusaha
dalam mendapatkan Syurga-Nya.
I Loves You!.. ^_^

No comments: