Wednesday, February 22, 2012

Bersama Bob Lokman

Alhamdulillah.. dengan izin Allah.. dapat berpeluang bersama-sama ber-usrah dengan Bro. Bob Lokman di Taman Sutera, Kajang semalam.

Secara jujur.. saya nak menangis mendengar kisahnya.. kerana dirinya sudah ditarik oleh orang-orang 'so-call' politik.. untuk menggunakan dirinya di pentas politik.

Perasaan saya bercampur-baur.. marah.. geram.. sedih.. gembira.. semua ada..

Yang buat saya Marah dan Geram ialah terhadap orang-orang yang 'so-call' politik itu..

Yang buat saya Sedih.. ialah sewaktu Bro. Bob Lokman ditangkap.. tiada seorang pun geng-geng politik ini yang tolong jaga dia daripada ditangkap..

Yang buat saya Gembira.. ialah dia sudah kembali kepada 'fitrah' dirinya.

Subhanallah.. Alhamdulillah.. Allahuakbar.. 

Moga Cinta kita yang berputik ini.. sentiasa membantu antara kita.. untuk lebih dekat kepada-Nya.


Moga dirimu sentiasa tabah sahabat.  




No comments: