Saturday, May 21, 2011

Comment's

Comment's?..

hmmm... susah jugak nak ceritakan. Tapi masih lagi tidak tahu.. kenapa hati ini.. rasa masih kerdil lagi untuk memberi komentar kepada komentar orang lain.

Banyak perkara yang difikirkan...


"Betol ke hujah-hujah aku nie"

"Ye ker dalil yang nie aku dengar semalam"

"Ishh.. kang silap bagi.. habis sesat pulak orang lain. haishh!.. (-_-)!**"


*Kenapa yer hati nie?..

"Banyak buat dosa kot"

"(monolog hati) Tulah lah ko.. ko nie mudah sangat lupa diri, belom Tuhan bagi ko ilmu dan harta bertimbun-timbun lagi.. diri ko dah riak, sombong, ego. Lepas tu pandai plak cakap ngan orang benda nie.. macam nie.. macam tu.."


hmmm.. susah jugak yer nak explainkan perkara-perkara macam nie.

Susah nak cakap dan terangkan. Tapi apa yang saya tahu.. saya masih perlu 'cedok' lagi banyak ilmu-ilmu yang saya belom belajar lagi.


Notes :

1. Kepada Bro Amad.. dah nak dekat dah.. sabar sket eh.. hehe. Bukan selalu tak nak comment, tapi pemikiran ana selalunya memerlukan masa untuk berfikir dan menghadam semua perkara yang dibincangkan. Sebab tu lambat sedikit. Insya'Allah lepas nie makin cepat. :)

2. Kepada sahabat-sahabat, ilmu tu wajib dicari.. ia bukan sahaja perlu untuk seseorang menjadi Ketua Negara.. tapi ia juga perlu dalam proses untuk mengentuai 'diri kita sendiri'

Lastly.. ana Mohon Maaf.

No comments: